Monday, October 01, 2012

♥♥ ခ်စ္သူ ဒ႑ာရီ ♥♥

ကြ်န္ေတာ္ ဝင္ေရာက္လာတဲ့…
ေလာကႀကီးတစ္ခုဆီမွာ ခ်စ္တတ္တဲ့
ႏွလုံးသားနဲ႔ တစ္ေယာက္တည္းကုိ ခ်စ္ခဲ့တာပါ……သူမအတြက္အၿမဲတမ္း စဥ္းစားေပးတယ္…ကဗ်ာေတြ ေရးျဖစ္တယ္…ဒ႑ာရီေတြ မွတ္ထားျဖစ္တယ္……အခ်ိန္ေတြၾကာလာေတာ့လည္း အရမ္း မြန္က်ပ္တယ္…ဗ်ာ

ႏွစ္ေတြလည္း ကူး…ရာသီအလီလီ ေျပာင္း
ေမ့မရတဲ့…အရာကေတာ့…သူမရဲ႕
အျပစ္ကင္းစင္တဲ့ အျပံဳးေတြပါ……
သူမကုိ…ကြ်န္ေတာ္ အရမ္းခ်စ္တယ္…
သူမနဲ႔ ခြဲခြာရမွာကုိ အေၾကာက္ဆုံးပဲ…
အခုေတာ့…ခြဲခြာသြားရၿပီး…
ကြ်န္ေတာ္ အိပ္မက္ေတြလည္း
ဆုိးရြာစြာနဲ႔ ေသဆုံးေစခဲ့တယ္…
ရင္မွာထိရွသြားတဲ့ ဒဏ္ရာေတြက
အခ်ိန္နဲ႕ ကုစားလုိ႔မျဖစ္ပါဘူး…
သူကုိလည္း ေမ့မရသလုိ႔…
မုန္းလည္း မမုန္းႏုိင္ပါဘူး…
ခ်စ္လ်က္နဲ႔ ေဝးကြာတာပါ……ဗ်ာ

တကယ္ေတာ့ ခ်စ္ျခင္းမွာ
အေနနီးျခင္းနဲ႔ အေနေဝးျခင္းပဲ ကြာတာ
သစၥာရွိရင္…ေစာင့္ေမွ်ာ္ရမယ္…
သူကုိ ကြ်န္ေတာ္ သစၥာမေဖာက္ႏုိင္ဘူး
ကတိေတြ မပ်က္ႏုိင္ဘူး……

သူ…စိတ္ဓာတ္ေတြ က်မိရင္းလည္း
ကြ်န္ေတာ္ အျမဲတမ္းအားေပးတယ္…
ကဗ်ာေတြကုိ ရြတ္ျပတယ္……
ဘဝတုိက္ပြဲကုိ ေျပာျပခဲ့တယ္…
ေႏြးေထြးမႈေတြ ေပးခဲ့တယ္…
ကြ်န္ေတာ္ ဂီတာသံေတြကုိ
သူက နားေထာင္ျပီး……
ႏူးညံ႔တဲ့ လက္ခုပ္သံေတြ အခုေတာ့
မၾကားရေတာ့ဘူး…………
ခ်စ္လုိ႔ေတာ့ ေသသြားႏုိင္သလုိ႔
လြမ္းလုိ႔လည္း ေသႏုိင္တယ္……ဗ်ာ

ကြ်န္ေတာ္တုိ႔က ေဆာင္းရာသီရဲ႕
ေနဝန္းေရာင္ျခည္ေအာက္မွာ
ကတိေတြ တည္ခဲ့ၾကတယ္…
ျမဴးေတြရဲ႕ တီးတုိးသံေတြ…
ႏွင္းသည္းမွာ ေအးခ်မ္းစြာနဲ႔
အခ်စ္ႏွစ္ခု ေပါင္းစပ္ၾကတယ္…
တကယ္ေတာ့ ဗ်ာ……
ကံတရားဟာ အစီအစဥ္တုိင္းပဲ
အခုေတာ့……ျမဴးေတြဆုိင္းတဲ့
လမ္းေပၚမွာ တစ္ေယာက္တည္း ေလွ်ာက္
ႏွင္းေတြ ေဝတဲ့ ေတာင္တန္းကုိေတာ့
လြမ္းလြမ္းေဆြးေဆြနဲ႔ ေငးၾကည့္ျဖစ္တယ္

မွတ္မိေသးတယ္…သူမဟာ
ကြ်န္ေတာ္ကုိ စကားတစ္ခြန္းေျပာဖူးတယ္
အခ်စ္နဲ႔ အႀကိဳက္ မတူဘူးတဲ့…
ပညာရွာေနစဥ္မွာ……သူထက္ ငယ္တဲ့
ကြ်န္ေတာ္ကုိ…အခ်စ္ဆုံးပါပဲတယ္…

ဟုတ္ပါတယ္…သူမနဲ႔ကြ်န္ေတာ္
ဆုံဆည္းတဲ့ အခ်ိန္ဟာ………
ပညာေတြရဲ႕ ေက်ာင္းေတာ္ႀကီးမွာပါ……
(19.2.2003)ပူအုိက္ေသာ ေႏြရာသီမွာ
ကြ်န္ေတာ္က……
အသက္က (၁၃)ႏွစ္…ခုနစ္တန္း
ေက်ာင္းသားအရြယ္ပါ……
သူမဟာ…ကြ်န္ေတာ္ထက္ (၁)ႏွစ္ႀကီးပါတယ္…ရွစ္တန္း ေက်ာင္းသူအရြယ္ပါ……
အသက္ေတြက ငယ္ေပ့မယ့္
တကယ္…ခ်စ္ခဲ့တာပါ……
လူေတြအျပစ္ေျပာေတာ့လည္း ခံရေတာ့မယ့္
အခုဆုိရင္… ေဝးကြာခဲ့ရတာ…
(၅)ႏွစ္ေတာင္ ရွိခဲ့ျပီး………

သူရဲ႕ ပညာေရးအတြက္……ကြ်န္ေတာ္ကုိ
ႏႈတ္ဆက္ခဲ့တာ…ကြ်န္ေတာ္နားလည္ေပးပါတယ္…သူလည္း ကြ်န္ေတာ္လြမ္းသလုိ႔
လြမ္းေနလိမ့္မယ္ ထင္တယ္……ဗ်ာ

သူမဟာ…ပညာေရးရဲ႕ ခရီးသည္းပါ
ကြ်န္ေတာ္ဟာ…ေလလႊင့္ရာ ခရီးသည္းပါ
ျပန္မဆုံႏုိင္ေတာ့ရင္းလည္း……
ကံၾကမၼာကုိ ယုိးမယ္ဖြဲ႔ရေတာ့မယ္…

တခ်ဳိ႕ သူငယ္ခ်င္းက……
ကြ်န္ေတာ္ကုိ ေျပာျပတယ္…
{မင္းခ်စ္သူကုိ ေမွ်ာ္ေနမယ့္အစား
ေနာက္တစ္ေယာက္ကုိ တြဲပစ္လုိက္ေပါ့တဲ့}
ေႀသာ္ သူတုိ႔က…အခ်စ္တစ္ခုကုိ
လြယ္လြယ္ေလးနဲ႔ ျပန္ရတာပါ…………
ကြ်န္ေတာ္ကေတာ့…ေနာက္ထပ္အခ်စ္ကုိ
လြယ္ကူစြာနဲ႔ ရင္မခုန္ေတာ့ဘူး…ဗ်ာ

သူမ…ကြ်န္ေတာ္ဆီကုိ ျပန္လာမွာပါ…
ေအာင္ျမင္မႈေျခလွမ္းနဲ႔ လွမ္းလာဦးမွာပါ…
ကြ်န္ေတာ္ ေစာင့္စားျခင္းနဲ႔ ယုံၾကည္မႈအျပည့္ ရွိခဲ့တယ္……
သူမဟာ…ကြ်န္ေတာ္ကုိလည္း သစၥာမေဖာက္ႏုိင္ပါဘူး…ဗ်ာ

ကြ်န္ေတာ္ရဲ႕ ရင္ထဲမွာေတာ့
ျမတ္ႏုိးမိသူအတြက္…ကဗ်ာေတြ အထပ္ထပ္ ေရးျဖစ္ခဲ့တာပါ……။

အဲဒီလုိနဲ႔…သူျပန္လာမယ့္ေန႔
ကြ်န္ေတာ္ ဝိညာဥ္အျဖစ္လည္း
ေမွ်ာ္လင့္လုိ႔ရတယ္………။

သူမအတြက္…ေရးစပ္ထားတဲ့ ကဗ်ာတစ္ပုဒ္ရွိပါတယ္………။

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

ဒီတစ္သက္မွာ……
တစ္ေယာက္တည္း ရင္ခုန္ဖူးပါရဲ႕
ျမတ္ႏုိးျခင္းနဲ႔သာ ခ်စ္ပါတယ္
သူမ အတြက္ဟာ ကြ်န္ေတာ္
ကြ်န္ေတာ္အတြက္ဟာ သူမ…
တုိ႔ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ ေပ်ာ္ရြင္ရာအတိတ္ကုိ
လြမ္းလုိ႔ မွန္းဆကာ……
ေဆြးေျမ့ပါျပီးေလ……။

စိတၱဇေန႔ေတြထဲ……
ေမွ်ာ္မိပါတယ္…သစၥာရွိပါတယ္…
ဒဏ္ရာမ်ားကုိ ကုစားလုိ႔ရတယ္…
အခ်စ္စစ္တစ္ခုေတာ့
ေျပာင္းလဲလုိ႔ မရပါကြယ္………။

အၾကင္နာေတြရဲ႕…ႏွလုံးသား
အခုေတာ့ နာက်င္စရာမ်ား
ျဖစ္လာျပီးေပါ့...……
ကံတရားအတုိင္းပါပဲေလ……
သူမရဲ႕ ေအာင္ျမင္မႈေတြ အတြက္
ကြ်န္ေတာ္……ေဝးေဝးက
လက္ခုပ္သံေတြ တီးေပးေနတာ
သူမ ၾကားႏုိင္သလားကြယ္…။

အိပ္မက္ေတြ မက္ေနလ်က္နဲ႔
ေအာ္ေခၚေနမိတယ္……
ဘာကုိမွာ ထပ္မလုိခ်င္ေတာ့တဲ့
ဒီဘဝမွာ……သူမ ျပန္လာမယ့္ေန႔ကုိ
တုိးတိတ္စြာနဲ႔ပဲ ေမွ်ာ္ေနေတာ့မယ္…။

အေနေတြ ဘယ္ေလာက္ ေဝးေဝး
ေသြးမေအးပါ…မေျပာင္းလဲပါ…
တစ္ကုိယ့္တည္းလည္း
ခ်စ္ေနမွာ ျဖစ္မယ္……

သူမ ေျပာဖူးတဲ့ စကားသံ...
သူမ ဆုိဖူးတဲ့ သီခ်င္းသံ……
အခါခါ…အထပ္ထပ္ မေရမတြက္ႏုိင္ေအာင္
လြမ္းေနပါေတာ့မယ္……။

စိတ္ေတြက သိပ္ေလးလံလုိ႔
မျဖတ္သန္းရေသးတဲ့ ခရီးသည္း
ေရေတြကုိသာ သုိေလွာင္မွာျဖစ္မယ္…။

သူမဟာ……မမုန္းပါကြယ္……
သူမလည္း……မရက္စက္ပါ……
သူမမွာ……ကတိေတြ ရွိပါတယ္……။

လမ္းခြဲမႈေတြကုိ မေျပာသာ
ဒ႑ာရီတစ္ခုေတာ့ သိမ္းဆည္း
တစ္ေန႔ဝင္လည္း တမ္းတေနဆဲပါ…။

0 Comment:

Post a Comment

 
;