Tuesday, February 12, 2013

♥ေမေမမရွိေသာ ေမြးတစ္ေန႔♥

ဘဝရဲ႕ ေလာကဓံအရာ
ငယ္ရြယ္စဥ္ လက္အစုံနဲ႔
မ်က္ရည္ေတြဟာ အေတြ႔အႀကံဳပါ
မိသားစုတကြဲတျပားျဖစ္ေနေသာ
ကံၾကမၼာကုိ ယုိးမယ္ဖြဲ႔ေတာ့မယ္…။   ။

ေဖေဖ မ်က္ႏွာမေကာင္းဘူး
မနက္ျဖန္ ဝမ္းစားေရအတြက္
အခက္အခဲၾကားမွာ လႈပ္ရွားေနဆဲ
အေဝးဆုံးတစ္ေနရာမွာ…
ကြ်န္ေတာ္ ကဗ်ာမ်ားနဲ႔
ေက်းဇူးဆပ္လုိက္ပါရေစ……

ေမေမအၿပံဳး လွပေနဆဲ
ရက္စက္တတ္တဲ့ ကံၾကမၼာၾကားမွာ
သားကုိ ႏႈတ္ဆက္ခဲ့တာ
ေစာလြန္းေသးတယ္……

ဒီကေန႔ သားေမြးေန႔တဲ့
သူမ်ားေတြလုိ မေပ်ာ္ရႊင္ႏုိင္ဘူး
သူငယ္ခ်င္းေတြေပးေသာ ဆုနဲ႔
ျပီးျပည့္စုံေသာ မိသားစုဘဝကုိ
ပုိင္ဆုိင္ခ်င္ခဲ့တယ္…

အဲဒီလုိ႔နဲ႔……
ညီအစ္ကုိေမာင္ႏွမၾကားထဲမွာ…
ႏွိပ္စက္ခံခဲ့ရေသာ ကြ်န္ေတာ္

အသုိင္းအဝုိင္းေတြထဲမွာ…
မ်က္ႏွာငယ္ရေသာ ကြ်န္ေတာ္

လူေတြၾကားထဲမွာ…
သိမ့္ငယ္ခဲ့ရေသာ ကြ်န္ေတာ္

ခ်စ္သူရဲ႕ ႏွလုံးသားထဲမွာ…
စြန္လႊတ္ခံရေသာ ကြ်န္ေတာ္

သူငယ္ခ်င္းေတြရဲ႕ ရုိးသားမႈထဲမွာ…
အားေပးခဲ့ေသာ ကြ်န္ေတာ္

ေမေမရဲ႕ ေသမင္းနဲ႔လြန္ဆြဲပြဲမွာ
အရႈံးမ်ား ရင္ဆုိင္ခဲ့ရေသာ
ေမြးေန႔ တစ္ေနကုိ
ထာဝရ ကန္ေတာ့လ်က္
ကြ်န္ေတာ္ႏွလုံးသားမွာ
သတိရေနမွာပါ……ေမေမ

ဒီဘဝဆုိတာ……
ကဗ်ာတစ္ပုဒ္ထဲမွာ
ဝမ္းနည္းစြာနဲ႔ က်န္ရစ္ခဲ့တာပါ……။   ။

0 Comment:

Post a Comment

 
;